Μαθαίνουμε ασφαλείς: Νηπιαγωγείο – Mια αφήγηση έσπασε… Χίλιες ιδέες σκόρπισαν – Κρήτη: Η Τρουλίτα

Σε αυτό το εκπαιδευτικό βίντεο, αρχικά, παρουσιάζεται η διαδικασία κατασκευής μιας φωλιάς πουλιού με βασικό υλικό την πλαστελίνη. Στη συνέχεια, με αφορμή το παραπάνω, γίνεται αφήγηση της Τρουλίτας, ενός παραδοσιακού παραμυθιού της Κρήτης. Απώτερος στόχος είναι η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και η ανάπτυξη της εικαστικής έκφρασης των μαθητών.
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Νηπιαγωγείο – Mια αφήγηση έσπασε… Χίλιες ιδέες σκόρπισαν – Ήπειρος: Ο Ζαχαράκης

Σε αυτό το εκπαιδευτικό βίντεο γίνεται αφήγηση του παραδοσιακού παραμυθιού «Ο Ζαχαράκης» που έχει προέλευση από την Ήπειρο. Με αφορμή το παραπάνω παραμύθι, ακολουθεί μια εικαστική δημιουργία, όπου παρουσιάζεται η διαδικασία κατασκευής των ηρώων του παραμυθιού με ζυμάρι. Απώτερος στόχος του βίντεο είναι η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και η βιωματική εξοικείωση των μαθητών με τη […]
Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μελέτη Περιβάλλοντος (διαθεματικό) – Μαθαίνω για τον κορωνοϊό

Σε αυτό το εκπαιδευτικό βίντεο οι μαθητές του νηπιαγωγείου και των πρώτων τάξεων του δημοτικού μαθαίνουν για τον κορωνοϊό. Στόχοι του βίντεο είναι οι μαθητές να ενημερωθούν για τον κορωνοϊό και να αναπτύξουν ένα ρεπερτόριο συμπεριφορών για να προστατεύονται από αυτόν. Μέσα από ένα απλό πείραμα, οι μαθητές αντιλαμβάνονται τον τρόπο λειτουργίας του αντισηπτικού ως […]
Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μελέτη Περιβάλλοντος (διαθεματικό) – Η ελιά

Σε αυτό το εκπαιδευτικό βίντεο παρουσιάζεται μια διαθεματική προσέγγιση για το δέντρο της ελιάς. Στόχος του βίντεο είναι, αρχικά, οι μαθητές να γνωρίσουν το δέντρο της ελιάς και τα επιμέρους μέρη του, καθώς και τις λειτουργίες που εκείνα επιτελούν. Στη συνέχεια, να πληροφορηθούν για τη διαδικασία συγκομιδής του καρπού της ελιάς και παραγωγής του ελαιόλαδου. […]
Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μελέτη Περιβάλλοντος (διαθεματικό) – Ανάγκες και δικαιώματα

Στο παρόν εκπαιδευτικό βίντεο γίνεται αναφορά στο θέμα των αναγκών και των δικαιωμάτων και παρουσιάζεται μια διαθεματική προσέγγιση. Στόχοι του βίντεο είναι να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές ποιες είναι οι βασικές ανάγκες που έχουν οι άνθρωποι και να ενημερωθούν για τα θεμελιώδη δικαιώματα των παιδιών. Στη συνέχεια, στο πλαίσιο του γλωσσικού μαθήματος, οι μαθητές μαθαίνουν για […]
Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μελέτη Περιβάλλοντος (διαθεματικό) – Αγαθά και επαγγέλματα

Στο παρόν εκπαιδευτικό βίντεο γίνεται λόγος για τις ανάγκες των ανθρώπων, αλλά και για τα επαγγέλματα που υπάρχουν για την παραγωγή αγαθών που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες αυτές. Στόχος του βίντεο είναι να βοηθηθούν οι μαθητές να αναγνωρίσουν τα αγαθά που προσφέρει έτοιμα η φύση και εκείνα που παράγει ο άνθρωπος. Απώτερος στόχος είναι […]
Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μελέτη Περιβάλλοντος – Το σώμα μας

Θέμα του παρόντος εκπαιδευτικού βίντεο είναι η παρουσίαση του ανθρώπινου σώματος. Στόχος του βίντεο είναι οι μαθητές να γνωρίσουν δύο από τα συστήματα του ανθρώπινου οργανισμού (σκελετικό – μυϊκό σύστημα), μέσα από την πολυμεσική παρουσίαση των σημαντικότερων οργάνων των παραπάνω συστημάτων. Απώτερος στόχος είναι να βοηθηθούν οι μαθητές να αντιληφθούν τον τρόπο με τον οποίο […]
Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μελέτη Περιβάλλοντος – Σπονδυλωτά και ασπόνδυλα ζώα

Το παρόν εκπαιδευτικό βίντεο παρουσιάζει ένα είδος ταξινόμησης των ζώων. Στόχος του βίντεο είναι οι μαθητές να αντιληφθούν το κριτήριο με βάση το οποίο τα ζώα ταξινομούνται σε σπονδυλωτά και ασπόνδυλα. Απώτερος στόχος είναι, μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα (λύκος, μέλισσα), οι μαθητές να εξοικειωθούν με τον παραπάνω διαχωρισμό.
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μελέτη Περιβάλλοντος (διαθεματικό) – Το νερό (Β΄ μέρος)

Στο εκπαιδευτικό βίντεο γίνεται μια διαθεματική προσέγγιση με σημείο αναφοράς το νερό. Στην αρχή του βίντεο, στόχος είναι οι μαθητές να κατανοήσουν τον κύκλο του νερού στη φύση και να πληροφορηθούν για την κατανομή των αποθεμάτων νερού στον κόσμο γενικά και στην Ελλάδα ειδικότερα. Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά σε ζώα του νερού, καθώς και στα […]
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μελέτη Περιβάλλοντος (διαθεματικό) – Το νερό (Α΄ μέρος)

Στο εκπαιδευτικό βίντεο γίνεται μια διαθεματική προσέγγιση με σημείο αναφοράς το νερό. Στην αρχή του βίντεο, στόχος είναι οι μαθητές να γνωρίσουν την οικογένεια λέξεων που προκύπτει από τη λέξη νερό, καθώς και γνωστές φράσεις που περιέχουν τη λέξη αυτή. Στη συνέχεια, στόχος είναι οι μαθητές να ενημερωθούν για στοιχεία λαϊκής παράδοσης που σχετίζονται με […]