Μαθαίνουμε στο σπίτι: Θεατρική Αγωγή – Κατασκευή κουκλοθέατρου (1ο μέρος)

Οι μαθητές μαθαίνουν να φτιάχνουν δαχτυλόκουκλες, προκειμένου να παίξουν κουκλοθέατρο. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι η γνωριμία τους με τη θεατρική παραγωγή και συγκεκριμένα με το κουκλοθέατρο. Απώτερος στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να ενθαρρύνει τη δημιουργική έκφραση του παιδιού, να συντείνει στην ψυχική καλλιέργειά του, να συμβάλει στη γνωριμία του με την ομάδα και […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Θεατρική Αγωγή – Το αρχαίο ελληνικό θέατρο

Οι μαθητές μαθαίνουν, μέσα από την παραστατική αφήγηση των εκπαιδευτικών, τι είναι η αρχαία τραγωδία, τα μέρη του αρχαίου θεάτρου, για τις «Όρνιθες» του Αριστοφάνη και, τέλος, να κατασκευάζουν θεατρική μάσκα. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να μάθουν για το αρχαίο δράμα, καθώς και στοιχεία θεατρολογίας. Απώτερος στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να ενθαρρύνει τη […]

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Θεατρική Αγωγή – Θεατρικό έργο και κινηματογραφικό σενάριο

Οι μαθητές μαθαίνουν τα χαρακτηριστικά του θεατρικού έργου και του κινηματογραφικού σεναρίου, καθώς και πώς να φτιάξουν το δικό τους σενάριο. Στόχοι του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να μυηθούν οι μαθητές στον αυτοσχεδιασμό και στο θεατρικό παιχνίδι, να μάθουν τι είναι δραματικό κείμενο και δραματοποίηση και να γνωριστούν με την τέχνη του θεάτρου. Απώτερος στόχος του […]

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Θεατρική Αγωγή – Δημιουργία χαρακτήρων με αναγραμματισμούς

Οι μαθητές μαθαίνουν να δημιουργούν χαρακτήρες με αναγραμματισμό του ονόματός τους και συμμετέχουν σε ασκήσεις φωνολογικής επίγνωσης. Στόχοι του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να εξερευνήσουν οι μαθητές και να αναγνωρίσουν τις δυνατότητες που τους δίνει το σώμα τους, καθώς και τα όρια που τους θέτει, αλλά και να αναπτύξουν τις γλωσσικές και εκφραστικές τους δυνατότητες μέσα […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Θεατρική Αγωγή – Θεατρικές δραστηριότητες

Οι μαθητές μυούνται στη δραματοποίηση και την ψυχοσωματική έκφραση μέσα από ελεύθερο παιχνίδι, οργανωμένο αυτοσχεδιασμό, παντομίμα, εκφραστική, μιμική, καθώς και στη θεατρική παραγωγή μέσω της εκμάθησης κατασκευής μαριονέτας. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να αναπτύξουν οι μαθητές ικανότητες για δημιουργική έκφραση. Να αναγνωρίζουν το σώμα τους, τον εαυτό τους και τους άλλους. Να εξερευνήσουν και […]

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Θεατρική Αγωγή – Εξερευνώντας δημιουργικά την ιστορία μας – Η Κατοχή

Οι μαθητές μαθαίνουν να φτιάχνουν θεατρικούς χαρακτήρες από ένα ιστορικό γεγονός -συγκεκριμένα εδώ γεγονότα της Κατοχής- προκειμένου να δημιουργήσουν ένα θεατρικό. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να μάθουν να μετατρέπουν ένα αφηγηματικό κείμενο σε δραματικό, αξιοποιώντας προηγούμενες γνώσεις, πράγμα που θα συντελέσει στη μαθησιακή και στην καλλιτεχνική ωρίμανσή τους. Απώτερος στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι […]

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Θεατρική Αγωγή – Εξερευνώντας δημιουργικά την ιστορία μας – Η Επανάσταση του 1821

Οι μαθητές μαθαίνουν να φτιάχνουν θεατρικούς χαρακτήρες, αντλώντας έμπνευση από ιστορικά γεγονότα, προκειμένου να δημιουργήσουν ένα θεατρικό έργο. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι η καλλιέργεια της αισθητικής έκφρασης και δημιουργίας πολλαπλής φύσης καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων, καθώς και της ικανότητας να προβούν οι μαθητές σε δραματοποίηση ενός ιστορικού κειμένου. Απώτερος στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι η ενθάρρυνση […]

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Θεατρική Αγωγή – Ένα χριστουγεννιάτικο παραμύθι για όλους!

Οι μαθητές μυούνται στη δραματοποίηση κειμένου, ενεργοποιώντας και αξιοποιώντας τις σωματικές τους ικανότητες, μέσα από ασκήσεις και τεχνικές. Στόχοι του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να καλλιεργήσουν οι μαθητές τις φυσικές και διανοητικές τους ικανότητες, καθώς και τα συναισθήματά τους, και να συνειδητοποιήσουν την έννοια του ρόλου. Απώτερος στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι η ενθάρρυνση της δημιουργικής […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Θεατρική Αγωγή – Ο ρόλος στο παράθυρο

Οι μαθητές μαθαίνουν, μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες, τι είναι οι ρόλοι και μυούνται στην ψυχοσωματική έκφραση μέσα από ελεύθερο παιχνίδι, οργανωμένο αυτοσχεδιασμό, παντομίμα, εκφραστική, μιμική. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να διαμορφώσουν αισθητική-καλλιτεχνική αντίληψη, ώστε να λειτουργούν κατά το δυνατόν επαρκώς τόσο ως θεατές όσο και ως δημιουργοί καλλιτεχνικού προϊόντος. Απώτερος στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Θεατρική Αγωγή – Ελισαβετιανό θέατρο

Οι μαθητές μαθαίνουν για το Ελισαβετιανό θέατρο (το θέατρο που αναπτύχθηκε στην Αγγλία κατά την περίοδο της Αγγλικής Αναγέννησης), για τα πρώτα μόνιμα θέατρα, καθώς και για τον σημαντικότερο θεατρικό συγγραφέα της εποχής αυτής, τον Γουίλλιαμ Σαίξπηρ. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να γνωρίσουν οι μαθητές θεωρητικά και