Μαθαίνουμε ασφαλείς: Γεωγραφία – Ο ρόλος των ηφαιστείων και των σεισμών στις αλλαγές της φύσης

Οι μαθητές μαθαίνουν για τις αλλαγές που συμβαίνουν στη φύση από τα ηφαίστεια και τους σεισμούς, καθώς και τι πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση σεισμού. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να αναπτύξουν οι μαθητές ικανότητες που να τους επιτρέπουν να παρατηρούν, να περιγράφουν και να ερμηνεύουν μορφές και φαινόμενα στην επιφάνεια της Γης που αφορούν […]
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Γεωγραφία – Οι αλλαγές στην επιφάνεια της Γης

Οι μαθητές μαθαίνουν για τις μεταβολές στην επιφάνεια της Γης και πού αυτές οφείλονται. Επίσης, μαθαίνουν τι είναι διάβρωση και πού οφείλεται. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να αναπτύξουν οι μαθητές ικανότητες που να τους επιτρέπουν να παρατηρούν, να περιγράφουν και να ερμηνεύουν μορφές και φαινόμενα στην επιφάνεια της Γης που αφορούν σε αλληλεπιδράσεις του […]
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Γεωγραφία – Η ζωή στα ποτάμια και τις λίμνες της Ελλάδας

Οι μαθητές μαθαίνουν για τις δραστηριότητες των ανθρώπων οι οποίες ρυπαίνουν τα ποτάμια και τις λίμνες, καθώς επίσης και για τη σημασία των ποταμών και των λιμνών στη ζωή των ανθρώπων. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να αναπτύξουν οι μαθητές ικανότητες που να τους επιτρέπουν να παρατηρούν και να ερμηνεύουν μορφές και φαινόμενα στην επιφάνεια […]
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Γεωγραφία – Ποτάμια και λίμνες της Ελλάδας

Οι μαθητές μαθαίνουν τα μέρη από τα οποία αποτελείται ένας ποταμός, καθώς και για τους μεγαλύτερους ποταμούς της χώρας. Επίσης, μαθαίνουν για τις μεγαλύτερες λίμνες της χώρας μας, καθώς και πώς να τις εντοπίζουν στον χάρτη της Ελλάδας. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να αναπτύξουν οι μαθητές ικανότητες που να τους επιτρέπουν να παρατηρούν, να […]
Μαθαίνουμε στο σπίτι: Γεωγραφία – Σεισμοί – Ηφαίστεια

Οι μαθητές μαθαίνουν πώς δημιουργείται το ηφαίστειο και πώς
Μαθαίνουμε στο σπίτι: Γεωγραφία – Φυσικές καταστροφές

Οι μαθητές μαθαίνουν για τις μεταβολές του αναγλύφου της Γης εξαιτίας των ενδογενών δυνάμεων, καθώς και για τη δράση των εξωγενών δυνάμεων. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να αναπτύξουν οι μαθητές ικανότητες που να τους επιτρέπουν να παρατηρούν, να περιγράφουν και να ερμηνεύουν μορφές και φαινόμενα στην επιφάνεια της Γης που αφορούν σε αλληλεπιδράσεις του […]
Μαθαίνουμε στο σπίτι: Γεωγραφία – Τα γεωγραφικά διαμερίσματα

Οι μαθητές μαθαίνουν τα γεωγραφικά διαμερίσματα, τις περιφέρειες και τους νομούς της Ελλάδας. Στόχοι του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να εμβαθύνουν οι μαθητές σε βασικές γεωγραφικές έννοιες, να μάθουν για τη διοικητική διαίρεση της Ελλάδας, αλλά και να αναγνωρίζουν τους χάρτες ως εργαλεία μελέτης του χώρου, να μπορούν να αντλούν πληροφορίες από αυτούς και να τους […]
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Γερμανικά – Έχεις αλληλογραφία (Du hast Post – 1ο μέρος)

Στο μάθημα αυτό μαθαίνουμε με απλά βήματα πώς να γράφουμε μια φιλική επιστολή / e-mail στα Γερμανικά. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι η απόκτηση γλωσσικών δεξιοτήτων στον γραπτό και προφορικό λόγο. Απώτερος στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι η ανάπτυξη θετικής στάσης απέναντι στα Γερμανικά και τις ξένες γλώσσες, καθώς και η απόκτηση διαπολιτισμικών και επικοινωνιακών […]
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Γερμανικά – Μικρή επανάληψη

Στο μάθημα αυτό κάνουμε επανάληψη στα γραμματικά φαινόμενα που διδάχθηκαν στην προηγούμενη τάξη. Συγκεκριμένα, στις προσωπικές αντωνυμίες (Personalpronomen), στα βοηθητικά ρήματα (die Hilfsverben), στις ερωτηματικές λέξεις (die Fragewörter) και στην κλίση των ρημάτων (die Konjugation der Verben). Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι η απόκτηση γλωσσικών δεξιοτήτων στον γραπτό και προφορικό λόγο. Απώτερος στόχος του εκπαιδευτικού […]
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Γερμανικά – Η εβδομάδα

Στο μάθημα αυτό των Γερμανικών απαντάμε στο «πότε?» (wann?), μαθαίνοντας να χρησιμοποιούμε στις προτάσεις μας τις ημέρες της εβδομάδας, τους μήνες και τις εποχές, ενώ παράλληλα μαθαίνουμε να μιλάμε για το ωρολόγιο σχολικό πρόγραμμα και εξασκούμαστε στο γερμανικό συντακτικό. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι η απόκτηση γλωσσικών δεξιοτήτων στον γραπτό και προφορικό λόγο. Απώτερος στόχος […]