Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μουσική – Μια ηχοϊστορία: Ο βασιλιάς Αργός και η αρκούδα

Στο εκπαιδευτικό βίντεο παρουσιάζεται μια ηχοϊστορία, δηλαδή μια ιστορία με χρήση ήχων παράλληλα με την αφήγηση του παραμυθιού. Ήχων όπως το κελάηδισμα ενός πουλιού ή ο ήχος του ποταμού που κυλάει, τους οποίους παράγει ο δάσκαλος χρησιμοποιώντας είτε μουσικά όργανα είτε αυτοσχέδια μουσικά όργανα. Στόχος του βίντεο είναι, μέσα από την πλοκή, οι μαθητές να […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μουσική – Μουσική και άλλες τέχνες

Οι μαθητές προσεγγίζουν διαθεματικά τη μουσική, μαθαίνοντας να τη συνδέουν με τις καλές τέχνες, όπως τη ζωγραφική, τη φωτογραφία και τον κινηματογράφο. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να κατανοήσουν οι μαθητές βασικά στοιχεία και βασικές έννοιες της θεωρίας, της μορφολογίας και της ιστορίας της μουσικής. Απώτερος στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι η γενικότερη καλλιέργεια των […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μουσική – Συνήχηση

Οι μαθητές μαθαίνουν και κατανοούν, μέσα από το τραγούδι, την έννοια της συνήχησης. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να κατανοήσουν οι μαθητές βασικά στοιχεία και βασικές έννοιες της θεωρίας, της μορφολογίας και της ιστορίας της μουσικής. Απώτερος στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι η γενικότερη καλλιέργεια των μαθητών μέσω της μουσικής αγωγής, καθώς και η καλλιέργεια […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μουσική – Ρυθμός: Όγδοα, δέκατα έκτα

Οι μαθητές μαθαίνουν, μέσα από παιγνιώδεις μουσικές δραστηριότητες, τις ρυθμικές αξίες και συγκεκριμένα τα όγδοα και τα δέκατα έκτα. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να κατανοήσουν οι μαθητές βασικά στοιχεία και βασικές έννοιες της θεωρίας, της μορφολογίας και της ιστορίας της μουσικής. Απώτερος στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι η γενικότερη καλλιέργεια των μαθητών μέσω της […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μουσική – Γνωριμία με τις νότες

Μέσα από μια ιστορία, αλλά και μέσα από τραγούδια, οι μαθητές μαθαίνουν για την εξέλιξη τις μουσικής, τις νότες που συμβολίζουν τους ήχους, τα διαστήματα, το πεντάγραμμο, το κλειδί του σολ κ.λπ. Στόχος του εκπαιδευτικού βίντεο είναι να κατανοήσουν οι μαθητές βασικά στοιχεία και βασικές έννοιες της θεωρίας, της μορφολογίας και της ιστορίας της μουσικής. […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά (διαθεματικό) – Μαθαίνω την ώρα

Στο παρόν εκπαιδευτικό βίντεο οι μαθητές εξοικειώνονται με το αναλογικό ρολόι και μαθαίνουν την ώρα. Στόχος του μαθήματος είναι η ανάπτυξη της δεξιότητας αναγνώρισης της ώρας σε αναλογικό ρολόι. Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να βοηθηθούν στο να κατανοήσουν την έννοια του χρόνου.

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Χαρακτηριστικές τιμές δεδομένων – Μέση τιμή

Στόχοι του μαθήματος είναι, μέσα από την επίλυση ενός προβλήματος στατιστικής, οι μαθητές να γνωρίσουν την έννοια της μέσης τιμής και να εξασκηθούν στον τρόπο υπολογισμού της. Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να κατανοήσουν τη χρησιμότητα του υπολογισμού χαρακτηριστικών τιμών δεδομένων, όπως είναι η μέση τιμή, για την περιγραφή ενός συνόλου μετρήσεων.

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Υπολογίζω περιμέτρους και εμβαδά

Στόχο του μαθήματος αποτελεί η εξοικείωση των μαθητών με τη διαδικασία μέτρησης και υπολογισμού της περιμέτρου και του εμβαδού ορθογωνίων παραλληλογράμμων. Απώτερος στόχος είναι η εμπέδωση των εννοιών της περιμέτρου και του εμβαδού ορθογωνίου παραλληλογράμμου.

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Υπολογίζω με πολλούς τρόπους μέχρι το 100 – Εισαγωγή στην προπαίδεια

Στο παρόν εκπαιδευτικό βίντεο οι μαθητές της Β΄ Δημοτικού έρχονται σε μια πρώτη επαφή με την έννοια της προπαίδειας. Στο πρώτο μέρος του βίντεο στόχος είναι οι μαθητές να κάνουν μια επανάληψη στην πράξη της πρόσθεσης, βρίσκοντας αθροίσματα μέχρι το 100 με διαφορετικούς τρόπους. Στη συνέχεια, με τη βοήθεια της αριθμογραμμής και ενός πίνακα τιμών, […]

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Υπολογίζω ένα αποτέλεσμα κάνοντας κάθετη πρόσθεση με κρατούμενο

Στόχος του μαθήματος είναι να συμβάλει στην κατανόηση του αλγόριθμου της κάθετης πρόσθεσης με κρατούμενο. Οι μαθητές, επίσης, εξοικειώνονται με τη διαδικασία της επαλήθευσης των προσθέσεων με τον κάθετο άβακα. Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν τον συγκεκριμένο αλγόριθμο ως στρατηγική για την επίλυση σχετικών προβλημάτων.