Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Προσθέσεις και αφαιρέσεις με τετραψήφιους αριθμούς

Αντικείμενο του εκπαιδευτικού βίντεο είναι οι πράξεις της πρόσθεσης και της αφαίρεσης για τετραψήφιους φυσικούς αριθμούς. Στόχος του βίντεο είναι να θυμίσει στους μαθητές τη σημασία της αξίας θέσης ψηφίου στους φυσικούς αριθμούς. Απώτερος στόχος είναι, μέσα από μια σειρά λεκτικών προβλημάτων, να συμβάλει στην εξάσκηση των μαθητών στην εκτέλεση κάθετων προσθέσεων και αφαιρέσεων με […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά – Προπαίδεια του 3

Το παρόν εκπαιδευτικό βίντεο φέρνει τους μαθητές της Β΄ Δημοτικού σε μια πρώτη επαφή με την έννοια της προπαίδειας. Στόχος του βίντεο είναι οι μαθητές να εξοικειωθούν με την προπαίδεια του αριθμού 3, μέσα από ένα σύνολο δραστηριοτήτων που δίνει έμφαση στην έννοια του συνόλου αντικειμένων (τριάδες).

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά – Προβλήματα με ποσοστά

Στο παρόν εκπαιδευτικό βίντεο γίνεται μια προσπάθεια να εισαχθούν οι μαθητές στην έννοια των ποσοστών. Στόχος είναι οι μαθητές να αποκτήσουν τεχνικές (χρήση ισοδύναμων κλασμάτων) για να μπορούν να μετατρέπουν κλασματικούς και δεκαδικούς αριθμούς σε ποσοστά. Απώτερος σκοπός είναι οι μαθητές να χρησιμοποιούν τις παραπάνω γνώσεις για να διαχειριστούν καταστάσεις της καθημερινής τους ζωής.

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά – Προβλήματα με εξισώσεις

Η αξιοποίηση αριθμητικών παραστάσεων για την επίλυση προβλημάτων είναι το θέμα του παρόντος εκπαιδευτικού βίντεο. Στόχος είναι οι μαθητές να κάνουν επανάληψη και να θυμηθούν τη διαδικασία υπολογισμού της τιμής μιας απλής αριθμητικής παράστασης, με χρήση της προτεραιότητας των πράξεων και με παρενθέσεις. Απώτερος στόχος είναι να αποκτήσουν την ικανότητα να εκφράζουν συμβολικά ένα πρόβλημα […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά – Πράξεις με κλάσματα

Στο παρόν εκπαιδευτικό βίντεο γίνεται μια επανάληψη στα κλάσματα και στις πράξεις με κλάσματα. Στόχος είναι οι μαθητές να αναγνωρίζουν και να αναπαριστούν με τη βοήθεια εποπτικών μέσων την έννοια του κλάσματος ως μέρους του όλου. Απώτερος σκοπός είναι οι μαθητές να εξασκηθούν στην πρόσθεση και την αφαίρεση κλασμάτων με τη χρήση ισοδύναμων κλασμάτων, καθώς […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά – Πράξεις με αριθμητικές παραστάσεις

Οι αριθμητικές παραστάσεις είναι το θέμα του παρόντος βίντεο. Στόχος είναι οι μαθητές να μάθουν να υπολογίζουν την τιμή μιας απλής αριθμητικής παράστασης με χρήση της προτεραιότητας των πράξεων και με παρενθέσεις. Απώτερος σκοπός είναι να είναι σε θέση να περιγράφουν τη δομή μιας αριθμητικής παράστασης, χρησιμοποιώντας κατάλληλη ορολογία.

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Πολλαπλασιασμός φυσικού αριθμού ή κλάσματος με κλάσμα

Στο εκπαιδευτικό βίντεο παρουσιάζεται η διαδικασία με την οποία γίνεται πολλαπλασιασμός ενός φυσικού αριθμού (ή ενός κλάσματος) με κλάσμα. Στόχος του βίντεο είναι, μέσα από μια σειρά παραδειγμάτων, οι μαθητές να κάνουν εξάσκηση στην παραπάνω πράξη.

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Πολλαπλασιασμός και διαίρεση με το 10, το 100 και το 1.000

Στο παρόν μάθημα στόχος είναι οι μαθητές να καταστούν ικανοί να πολλαπλασιάζουν οριζόντια ακέραιους αριθμούς με το 10, το 100 και το 1.000. Αντίστοιχα, στόχο του μαθήματος αποτελεί η εκμάθηση της αντίστοιχης διαδικασίας για τη διαίρεση αριθμών με το 10, το 100 και το 1.000. Απώτερος στόχος του μαθήματος είναι οι μαθητές να αρχίσουν να […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά – Πολλαπλασιασμός – Διαίρεση (10, 100, 1.000)

Η «ξεχωριστή» περίπτωση πολλαπλασιασμού και διαίρεσης αριθμών με το 10, το 100 και το 1.000 αποτελεί το αντικείμενο του παρόντος εκπαιδευτικού βίντεο. Στόχος του μαθήματος είναι οι μαθητές να καταστούν ικανοί να πολλαπλασιάζουν με γρήγορο τρόπο ακέραιους ή και δεκαδικούς αριθμούς με το 10, το 100 και το 1.000 και αντίστοιχα να διαιρούν με τους […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά – Πολλαπλασιασμός – Διαίρεση

Στο παρόν βίντεο οι μαθητές της Δ΄ και Ε΄ τάξης Δημοτικού έχουν μια ευκαιρία να κάνουν μια επανάληψη στις πράξεις του πολλαπλασιασμού και της διαίρεσης. Στόχος είναι η εκμάθηση του αλγόριθμου του πολλαπλασιασμού και της διαίρεσης (κάθετα). Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να αποκτήσουν την ικανότητα εκτέλεσης αριθμητικών πράξεων μεταξύ πολυψήφιων αριθμών.