Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Οι αριθμοί έως το 10

Εκπαιδευτικό βίντεο που έχει ως στόχο να γίνει μια επανάληψη στους αριθμούς από το 0 έως το 10. Μέσα από τις προτεινόμενες δραστηριότητες, οι μαθητές εξασκούνται στο να γράφουν τα αριθμητικά σύμβολα, να διατάσσουν τους αριθμούς σε αριθμογραμμή, να κάνουν πρόσθεση και ανάλυση αριθμών μέχρι το 5 και, τέλος, να κάνουν συγκρίσεις αριθμών. Απώτερος στόχος […]

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Οι αριθμοί από το 10 μέχρι το 20

Σε αυτό το εκπαιδευτικό βίντεο, οι μαθητές της Α΄ Δημοτικού, μαθαίνουν να μετράνε μέχρι και 20 αντικείμενα, να μετράνε προφορικά μέχρι το 30 και να αναγνωρίζουν τους αριθμούς από το 10 μέχρι το 20. Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να εξοικειωθούν με τους φυσικούς αριθμούς και το δεκαδικό σύστημα αρίθμησης.

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Ο κάθετος πολλαπλασιασμός και η επαλήθευσή του

Μέσα από το μάθημα αυτό, οι μαθητές Δ΄ Δημοτικού γνωρίζουν τη διαδικασία του κάθετου πολλαπλασιασμού. Ύστερα από μια σύντομη επανάληψη στον «οριζόντιο» πολλαπλασιασμό, οι μαθητές εξασκούνται στον κάθετο πολλαπλασιασμό μέσα από μια σειρά παραδειγμάτων. Στο τέλος, γίνεται αναφορά σε μια μέθοδο επαλήθευσης (σταυρός) του πολλαπλασιασμού.

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Ο αλγόριθμος του πολλαπλασιασμού

Το παρόν εκπαιδευτικό βίντεο έχει ως στόχο να εξασκήσει τους μαθητές στην εκτέλεση της πράξης του πολλαπλασιασμού για διψήφιους αριθμούς. Αρχικά, παρουσιάζεται ο λεγόμενος «ελληνικός πολλαπλασιασμός», ο οποίος ξεκινάει με ανάλυση των αριθμών στις δεκάδες και στις μονάδες τους, ενώ, στη συνέχεια, παρουσιάζεται ο αλγόριθμος του κάθετου πολλαπλασιασμού. Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να εφαρμόσουν […]

Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά – Μονάδες – Δεκάδες

Το παρόν εκπαιδευτικό βίντεο απευθύνεται σε μαθητές Α΄ τάξης Δημοτικού. Στόχος είναι οι μαθητές να αποκτήσουν τη δεξιότητα ανάλυσης ενός φυσικού αριθμού (μέχρι το 10) σε άθροισμα δύο άλλων φυσικών αριθμών. Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να αναγνωρίζουν την σχέση μεταξύ ενός ψηφίου και της αξίας του σε διψήφιους αριθμούς.

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Μοιράζομαι δίκαια με τους φίλους μου

Εκπαιδευτικό βίντεο που έχει ως στόχο να αποτελέσει μια εισαγωγή στην έννοια της διαίρεσης ως πράξης μερισμού. Στο βίντεο οι μαθητές καλούνται, με τη βοήθεια του πολλαπλασιασμού, να λύσουν μια σειρά σχετικών προβλημάτων διαίρεσης. Απώτερος στόχος είναι να αντιληφθούν οι μαθητές τη σχέση που υπάρχει μεταξύ των πράξεων της διαίρεσης και του πολλαπλασιασμού.

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Μετρώ τον χρόνο – Γνωρίζω καλύτερα τις μονάδες μέτρησης του χρόνου

Εκπαιδευτικό βίντεο με θέμα τη μέτρηση του χρόνου. Στόχος του μαθήματος είναι οι μαθητές να εξασκηθούν στον υπολογισμό μικρών χρονικών διαρκειών. Μέσα από τις δραστηριότητες που παρουσιάζονται, οι μαθητές καλούνται να μάθουν να απαγγέλλουν τους μήνες του έτους και να διακρίνουν τη διαφορετική χρήση του ημερολογίου από το ρολόι. Απώτερος στόχος είναι η εξοικείωση των […]

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Μαθαίνω για τα παραλληλόγραμμα

Εκπαιδευτικό βίντεο με θέμα τα παραλληλόγραμμα. Στόχος του μαθήματος είναι οι μαθητές να καταστούν ικανοί στο να αναγνωρίζουν τα παραλληλόγραμμα (ορθογώνιο – πλάγιο παραλληλόγραμμο, τετράγωνο, ρόμβος) και να γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά τους (κορυφές, γωνίες, πλευρές, καθετότητα – παραλληλία πλευρών). Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να εξοικειωθούν στο να περιγράφουν τα παραλληλόγραμμα, με βάση τα παραπάνω […]

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Λόγος δύο μεγεθών

Εκπαιδευτικό βίντεο με θέμα τον λόγο δύο μεγεθών. Στόχοι του μαθήματος είναι οι μαθητές να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η σύγκριση μεγεθών και να εξασκηθούν, μέσα από παραδείγματα, στο να μελετούν τη σχέση δύο μεγεθών και να την εκφράζουν χρησιμοποιώντας λόγο.

Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Κριτήρια διαιρετότητας

Το παρόν εκπαιδευτικό βίντεο έχει ως στόχο, μέσα από μια σειρά παραδειγμάτων, να βοηθήσει τους μαθητές να συνειδητοποιήσουν τη σημασία της γνώσης βασικών κριτηρίων διαιρετότητας. Στη συνέχεια, γίνεται παρουσίαση των κριτηρίων διαιρετότητας που ισχύουν για διαίρεση με τους αριθμούς 2, 3, 4, 5, 9, 10, 25 και 100 και σχετική εξάσκηση.