Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Διαίρεση κλασμάτων

Στο παρόν εκπαιδευτικό βίντεο γίνεται αρχικά μια εισαγωγή στην έννοια της διαίρεσης και παρουσιάζεται ο αλγόριθμος της διαίρεσης για ακέραιους αριθμούς. Το βίντεο έχει ως στόχο να βοηθήσει τους μαθητές να κατακτήσουν τον αλγόριθμο της διαίρεσης, σε περίπτωση που η διαίρεση αφορά σε κλασματικούς αριθμούς.
Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά – Δεκαδικοί αριθμοί

Στο εκπαιδευτικό βίντεο γίνεται μια επανάληψη στους δεκαδικούς αριθμούς. Στόχος του μαθήματος είναι οι μαθητές να εισαχθούν στη γραφή και την ορολογία των δεκαδικών αριθμών (μέχρι 3 δεκαδικά ψηφία). Απώτερος σκοπός είναι οι μαθητές να καταστούν ικανοί να κάνουν προσθέσεις και αφαιρέσεις δεκαδικών αριθμών.
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Γραφή της πρόσθεσης με χρήση συμβόλων

Εκπαιδευτικό βίντεο που απευθύνεται στους μαθητές της Α΄ Δημοτικού και έχει ως αντικείμενο την πράξη της πρόσθεσης. Στόχοι του βίντεο είναι οι μαθητές να μάθουν να γράφουν την πράξη της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων και να είναι σε θέση να αναλύουν αριθμούς σε αθροίσματα. Απώτερος στόχος είναι η εξοικείωση με την πράξη της πρόσθεσης […]
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Γνωρίζω τα αριθμητικά μοτίβα – Εισαγωγή στην προπαίδεια

Το παρόν εκπαιδευτικό βίντεο φέρνει τους μαθητές της Β΄ Δημοτικού σε μια πρώτη επαφή με την έννοια της προπαίδειας. Στόχος του βίντεο είναι οι μαθητές να εξοικειωθούν με την έννοια των αριθμητικών μοτίβων (προπαίδειας αριθμών), μέσα από τη χρήση είτε της αριθμομηχανής είτε του πίνακα τιμών. Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να εξασκηθούν στην προπαίδεια, […]
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Γνωρίζω καλύτερα τους δεκαδικούς αριθμούς

Εκπαιδευτικό βίντεο που έχει ως στόχο την εισαγωγή των μαθητών στην έννοια των δεκαδικών αριθμών. Μέσα από σχετικές δραστηριότητες, επιχειρείται οι μαθητές να κατανοήσουν την αξία θέσης των ψηφίων των δεκαδικών αριθμών, ώστε να μπορούν να συγκρίνουν δεκαδικούς αριθμούς. Επιπρόσθετα, στόχο του βίντεο συνιστά η εξάσκηση των μαθητών στην κάθετη πρόσθεση δεκαδικών αριθμών, κάτι που […]
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Γνωρίζω και σχεδιάζω παράλληλες και κάθετες μεταξύ τους ευθείες

Εκπαιδευτικό βίντεο με θέμα τις ευθείες γραμμές. Στόχοι του μαθήματος είναι οι μαθητές αρχικά να κατανοήσουν τη γεωμετρική έννοια της ευθείας γραμμής και επιπλέον να διακρίνουν και να αναγνωρίζουν τις περιπτώσεις των παράλληλων, των τεμνόμενων και την ειδικότερη περίπτωση των κάθετων ευθειών. Απώτερος στόχος είναι η εξάσκηση στον σχεδιασμό παράλληλων και κάθετων ευθειών.
Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά – Γεωμετρικά σχήματα και γεωμετρικά στερεά

Το παρόν εκπαιδευτικό βίντεο εντάσσεται στο θεματικό πεδίο της γεωμετρίας. Στόχοι του είναι οι μαθητές να μπορούν να αναγνωρίζουν και να ονομάζουν βασικά γεωμετρικά σχήματα (τετράγωνο, ορθογώνιο παραλληλόγραμμα, τρίγωνο, σφαίρα) και γεωμετρικά στερεά (κύβος, ορθογώνιο παραλληλεπίπεδο, πυραμίδα, σφαίρα, κύλινδρος, κώνος). Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να είναι σε θέση να παρατηρούν και να αναγνωρίζουν τα […]
Μαθαίνουμε στο σπίτι: Μαθηματικά – Γεωμετρία (Εισαγωγή)

Το παρόν εκπαιδευτικό βίντεο αποτελεί μια σύντομη εισαγωγή σε βασικές γεωμετρικές έννοιες. Στόχος είναι οι μαθητές να μπορούν να αναγνωρίζουν βασικά γεωμετρικά στοιχεία, όπως είναι το σημείο, η ευθεία, η ημιευθεία, το ευθύγραμμο τμήμα και το επίπεδο, μεταξύ άλλων. Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να αποκτήσουν το παραπάνω εννοιολογικό υπόβαθρο, ώστε να προσεγγίσουν στη συνέχεια […]
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Αριθμητικές παραστάσεις

Στο εκπαιδευτικό βίντεο γίνεται μια εισαγωγική αναφορά στις αριθμητικές παραστάσεις. Στόχος του βίντεο είναι, μέσα από μια σειρά παραδειγμάτων τόσο με ακέραιους όσο και με κλασματικούς αριθμούς, οι μαθητές να απομνημονεύσουν την προτεραιότητα των πράξεων. Απώτερος στόχος είναι, εφαρμόζοντας τα παραπάνω, να καταστούν ικανοί να λύνουν αριθμητικές παραστάσεις.
Μαθαίνουμε ασφαλείς: Μαθηματικά – Από τους λόγους στην αναλογία

Το παρόν μάθημα έχει ως στόχο να βοηθήσει τους μαθητές να συγκρίνουν μεγέθη και να εκφράζουν τη σχέση τους αυτή, χρησιμοποιώντας λόγους. Επιπλέον, το μάθημα αποσκοπεί στο να καταστήσει τους μαθητές ικανούς να συγκρίνουν λόγους και να σχηματίζουν αναλογίες. Απώτερος στόχος είναι οι μαθητές να εισαχθούν στη διαδικασία υπολογισμού του άγνωστου όρου μιας αναλογίας.